مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:502022-01-15اجتماعي

احتمال کولاک در محورهای برفی اصفهان / داشتن زنجیر چرخ الزامی است


رییس اداره مدیریت راه های استان اصفهان با اشاره به اینکه در محورهایی که بارش برف و وزش باد دارند، احتمال کولاک وجود دارد، گفت: در حال حاضر هیچ یک از محورهای برفی استان مسدود نیست.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره مدیریت راه های استان اصفهان با اشاره به اینکه در محورهایی که بارش برف و وزش باد دارند، احتمال کولاک وجود دارد، گفت: در حال حاضر هیچ یک از محورهای برفی استان مسدود نیست.

مریم تاکی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت راه های استان، اظهار کرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی شاهد بارش برف در محورهای غرب، شمال غرب، جنوب غرب و بخشی از قسمت های جنوب استان هستیم.

وی با اشاره به بارش پراکنده باران در شرق اصفهان، گفت: خوشبختانه این سامانه بارشی، بخشنده بود و کل استان تحت تأثیر آن قرار گرفته است، با این وجود تصادف و خسارت جرحی در این بارش نداشتیم، مگر اینکه خودروهای که مجهز به زنجیر چرخ نبودند، بعضاً دچار مشکل شدند.

رییس اداره مدیریت راه های استان اصفهان با تأکید بر اینکه داشتن زنجیر چرخ هنگام تردد در محورهای برفی الزامی است، از رانندگانی که قصد سفر در زمستان دارند، خواست زمانی که سفر خود را آغاز می کنند حتی اگر بارندگی نباشد، حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سلامت سیستم گرمایش و برف پاکن خود در زمان بارش ها اطمینان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کولاک در محورهای برفی اصفهان / داشتن زنجیر چرخ الزامی است

احتمال کولاک در محورهای برفی اصفهان / داشتن زنجیر چرخ الزامی است