مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 12:402022-01-15سياسي

60 نفر از مادران و همسران شهدای البرزی تجلیل می شوند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از برگزاری مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای البرزی در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید خبر داد.

- ، سلیمان رستمیان با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، حضرت ام البنین (س) را سمبل یک بانوی ایثارگر و فداکار دانست و گفت: حضرت ام البنین (س) نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد، او افزون بر اینکه فرزندانش را درراه امام حسین (ع) فدا کرد، در زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و رساندن پیام آن نیز نقش بسزایی داشت.

وی افزود: حضرت ام البنین (س) توانست با اصول و روش های تربیت دینی در تثبیت اعتقادات فرزندانش نقش مهمی داشته باشد و آنان را در مسیر شهادت و جان فشانی که جلوه والای تثبیت عقاید دینی است، قرار دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به الگوگیری مادران و همسران شهدا از حضرت ام البنین (س) و نقش ارزشمند و خطیر این عزیزان در موفقیت های دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد:.

شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مدیون نقش ارزنده مادران و همسران شهدا است، همین بانوان فرهیخته بودند که مشوق فرزندان این مرزبوم در پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های والا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 نفر از مادران و همسران شهدای البرزی تجلیل می شوند

60 نفر از مادران و همسران شهدای البرزی تجلیل می شوند