مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 13:252022-01-15سياسي

دانشگاه در جایگاه واقعی خود قرار ندارد


امروز کشور با مشکلات و چالش های بسیاری رو به رو است و باور ما این است که این چالشها راه حل دارد و راه حل آن محوریت دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم در نشست مجمع عمومی کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران که بصورت ترکیبی(حضوری و مجازی) برگزار شد با مرور رویدادهای مهم دی ماه به شهادت سرلشگر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با گرامی داشت یاد و خاطره این سردار رشید اسلام تاکید کرد که چهره های ملی از جمله شهید سلیمانی نباید از سوی یک جریان خاص مصادره شود و این کار بزرگترین خیانت به شهدا محسوب می شود.

وی همچنین با یادآوری شهادت جمعی از تشییع کنندگان پیکر حاج قاسم سلیمانی در کرمان برای آنها طلب غفران الهی کرد  و بر پیگیری امور خانواده این شهدای عزیز تاکید کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در مقطع فعلی حقیقتا خلا وجودی ایشان برای جامعه احساس می شود و به نظرم نظام و کشور در شرایط کنونی بیش از هر زمانی به مشی عقلایی آقای هاشمی نیازمند است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تلخ هواپیمای اوکراینی ،گفت: زخم این حادثه  دردناک تا مدتها بر پیکره جامعه ما  باقی خواهد ماند و متاسفانه اقدام مسئولانه ای هم تاکنون برای جبران این خسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه در جایگاه واقعی خود قرار ندارد

دانشگاه در جایگاه واقعی خود قرار ندارد