مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:202022-01-15سياسي

هر ناهنجاری در فضاهای شهری بر روان شهروند اثرگذار است


عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه نمادها، بیلبوردها و فضاهای فرهنگی و تفریحی شهری تأثیر مستقیم و جدی بر روی روان شهر و مردم شهر دارند، گفت: هر نابهنجاری در محتوا و شکل می تواند روان جامعه را دچار مشکل کند.

-   مسعود زارعی شنبه 25 دی در نشست مجازی “شهر و ارزیابی تأثیر سلامت “ که به همت گروه پژوهشی علوم رفتاری و مرکز ارزیابی جهاد دانشگاهی فارس برگزار شد، بیان کرد: شورای اسلامی شهر شیراز یک کمیسیون به نام سلامت، محیط زیست و خدمات شهری دارد که بار سنگین و گسترده ای از شهر و سلامت مردم را بر دوش دارد.

او اظهار کرد: در ذیل این کمیسیون کمیته ای تحت عنوان سلامت تشکیل شده که بسیاری از متخصصین و علاقه مندان این حوزه به صورت افتخاری موضوعات مرتبط با این کمیسیون و حوزه سلامت را مطرح و دنبال می کنند.

این عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه 7 موضوع در این کمیته مدنظر قرار گرفته که این موضوعات پس از ارزیابی کامل در کمیسیون مطرح می شود، به تشریح هر یک از موضوعات پرداخت.

زارعی ادامه دلد: شهر و ارزیابی و تأثیر آن بر سلامت و نظارت کامل و توجه جدی در حوزه فرایندی در حوزه پسماند است که این موضوع در مباحث مربوط به زباله هایی است که در سطح شهر جمع آوری می شوند که باید این فرایند از تفکیک در مبدأ، انتقال و دفن و بازیافت از مبدأ در حوزه سلامت و توجه شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ناهنجاری در فضاهای شهری بر روان شهروند اثرگذار است

هر ناهنجاری در فضاهای شهری بر روان شهروند اثرگذار است