مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 15:202022-01-15حوادث

باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در مازندران متلاشی شد


فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند جرایم سازمان یافته اقتصادی با 50 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

- ، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: در راستای مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و د رپی کسب خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه و سازمان یافته یک شرکت جعلی اقتصادی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مأموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، اعضای این باند کلاهبرداری در پوشش یک شرکت فنی و مهندسی با تصرف غیر قانونی اراضی ملی و تفکیک غیرقانونی آن با اسناد جعلی، اقدام به فروش آن و کلاهبرداری می کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد این افراد با اخلال در حوزه مالی و اقتصادی از طریق فریب افکار عمومی و ایجاد ساز و کار پرداخت تسهیلات کلان و معرفی شرکت به عنوان سرمایه گذار اقدام به اخذ رشوه و کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

سردار میرزایی، اظهار داشت: اعضای این باند سازمان یافته در بخشی دیگر از اقدامات مجرمانه خود با جستجو در سایت های فروش املاک و کالا در سایت های شیپور و دیوار، املاکی که نیاز به فروش فوری داشتند را شناسایی و با استفاده از حوالجات جعلی و با مبالغی بالاتر از قیمت واقعی، املاک را از چنگ مالباختگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در مازندران متلاشی شد

باند جرایم سازمان یافته اقتصادی در مازندران متلاشی شد