مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:352022-01-15سياسي

رونمایی از کتاب 3+ در قزوین


کتاب 3+ با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین رونمایی شد.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم رونمایی از کتاب 3+ که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین موسوی نویسنده کتاب برگزار شد، اظهار کرد: انقراض نسل یکی از عذاب های الهی است و ظلم و فسق و فجور زمینه ساز عذاب الهی است.

وی تصریح کرد: گاهی شبهه را مطرح می کنند و می گویند فلان کشور بی دین خیلی متقی هستند که این بلا سرشان نمیامده؟ پاسخ این است که آنها مسلمان نیستند و تحت تعالیم الهی نیستند و خدا آنها را تحت پوشش قرار نداده است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند فرموده اگر کافران کار خوبی کنند همین دنیا جوابشان را می دهم که بعد از آن بدهکارشان نباشم و اگر به ایمان مؤمنان لطمه ای وارد نمی شد، کاری می کردم که سقف خانه هایشان نقره باشد و به همین خاطر نباید جامعه دینی را با جوامع دیگر مقایسه کنیم چرا که در جامعه دینی نفاق و دروغ بسیار ویران کننده است و برکت را از بین می برد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند فرموده رزق شما تنها دست خداست و تاکید می کند به خاطر ترس از فقر فرزندان خود را نکشید، باید این مهم را در جامعه تبیین کنیم که فرزند برکت است و برای تبیین این معنا علاوه بر تشویق های مالی، زیرساخت های ایمانی و اعتقادی را نیز تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب 3+ در قزوین

رونمایی از کتاب 3+ در قزوین