مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 19:052022-01-15اجتماعي

ادامه امدادرسانی تیم های عملیاتی به آسیب دیدگان از بارندگی خوزستان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی تیم های عملیاتی هلال احمر در اقصی نقاط استان در پی بارندگی های شب گذشته تا امروز خبر داد.

- علی پهلوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارش برف و باران در اقصی نقاط استان خوزستان، تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات امداد و نجات مشغول هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 12 خانوار گرفتارشده در منطقه برف گیر تاراز شهرستان اندیکا به همت نجاتگران هلال احمر خودروهای شان رهاسازی شد.

در شهرستان شوشتر نیز به دلیل جاری شدن روان آب ها در معابر و برخی منازل مسکونی، نجاتگران هلال احمر از بامداد امروز ضمن ارزیابی میزان خسارات ناشی از آبگرفتگی ها و کمک به تخلیه روان آب ها از منازل تا کنون به 21 خانوار امدادرسانی کرده اند و بسته های زیستی بین آن ها توزیع شده است.

پهلوان گفت: تیم های امداد و نجات این جمعیت به منظور ارزیابی و امدادرسانی به خانوارهای متأثر از بارش باران روز گذشته، عازم منطقه انارک از توابع بخش الوار گرمسیری شهرستان اندیمشک شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه با اشاره به مفقود شدن یکی از عوامل راهداری حوزه استحفاظی استان لرستان در شب گذشته، از اعزام یک تیم پشتیبانی عملیات جستجو و نجات خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه امدادرسانی تیم های عملیاتی به آسیب دیدگان از بارندگی خوزستان

ادامه امدادرسانی تیم های عملیاتی به آسیب دیدگان از بارندگی خوزستان