مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 21:452022-01-15اقتصادي

مرغ گرم پایین تر از قیمت مصوب کشوری در استان سمنان عرضه می شود


دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان بابیان اینکه نظارت بر روی کالاهای اساسی در استان باید بیشتر شود، گفت: مرغ گرم پایین تر از قیمت مصوب کشوری در استان عرضه می شود.

- ، علی تشنه دل شامگاه شنبه در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه گوشت مرغ گرم در استان پایین تر از قیمت مصوب کشوری عرضه می شود، ابراز داشت: در کالاهایی نظیر تخم مرغ و گوشت قرمز نیز ثبات قیمت وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح درج قیمت تولید بر روی کالاهای اساسی در واحدهای تولیدی شاهد ثبات و کاهش قیمت مصرف کننده خواهیم بود، افزود: این مهم می طلبد تا واحدهای تولیدی نیز همکاری لازم در این زمینه داشته باشند.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان ضمن بیان اینکه با همکاری سایر دستگاه ها باید نظارت بر کالاهای اساسی انجام شود، ابراز داشت: انتظار می رود به منظور رصد و پایش کالاهای اساسی و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی جلسات کارگروه تنظیم بازار استان علاوه در مرکز استان در سایر شهرستانها نیز تشکیل جلسه دهد.

تشنه دل در ادامه تصریح کرد: تمهیدات لازم درخصوص بازارچه های سوغات و صنایع دستی در ورودی های شهرهای استان با رعایت کامل دستورالعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ گرم پایین تر از قیمت مصوب کشوری در استان سمنان عرضه می شود

مرغ گرم پایین تر از قیمت مصوب کشوری در استان سمنان عرضه می شود