مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:502022-01-15اقتصادي

تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: 95 درصد روستاهای شهرستان الیگودرز برق دار هستند، تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد.

- مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان: 95 درصد روستاهای الیگودرز برق دار هستند تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: 95 درصد روستاهای شهرستان الیگودرز برق دار هستند، تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد.

فریدون خودنیا با اعلام این خبر که 95 درصد روستاهای شهرستان الیگودرز برقدار هستند، بیان کرد: تلاش همکاران شرکت نیروی برق لرستان برای برقدار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید در صورت رفع راهگشایی توسط اداره راهداری ادامه دارد.

وی ادامه داد: در پی اعلام هواشناسی مبنی بر ورود توده بارشی به استان در چند روز گذشته تمام عوامل شرکت توزیع برق استان در آماده باش کامل قرار گرفته اند و در بارش شدید به خصوص در شهرستان های ازنا و الیگودرز که به صورت برف بوده که این بارش ها در مناطق کوهستانی شدیدتر به طوری که ارتفاع برف در مناطق کوهستانی به حدود یک و نیم متر هم می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بیان کرد: بارش های شدید باعث شد قسمتی از برق شهر الیگودرز و روستاهای آن قطع شود که بلافاصله همکاران برق الیگودرز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد

تلاش برای برقرار شدن تعدادی از روستاهای بزنوید ادامه دارد