مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:202022-01-16پزشكي

تکمیل واکسیناسیون تا 88 درصد بستری بیماران کرونایی را کاهش داد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تفاوت عمده سویه امیکرون با سویه های قبلی تاثیر زیاد واکسیناسیون به ویژه تزریق دز سوم در پیشگیری و بروز عوارض شدید است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تفاوت عمده سویه امیکرون با سویه های قبلی تاثیر زیاد واکسیناسیون به ویژه تزریق دز سوم در پیشگیری و بروز عوارض شدید است، با تکمیل واکسیناسیون کووید 19 تا 88 درصد می توان از بستری شدن مبتلایان به این بیماری در بیمارستان ها جلوگیری کرد.

سید راشد جزایری در تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: هم اکنون 40 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان بوده که از این تعداد 22 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان 1761 نفر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل واکسیناسیون تا 88 درصد بستری بیماران کرونایی را کاهش داد

تکمیل واکسیناسیون تا 88 درصد بستری بیماران کرونایی را کاهش داد