مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:102022-01-16سياسي

مطلوبیت استفاده از حمل ونقل عمومی کاهش پیدا کرده است/ بودجه 1401 امروز ارائه می شود


بودجه 1401 در مهلت قانونی تهیه شده و امروز به شورا ارائه می شود، امیدواریم در شورا با زمان بندی مناسب بتوانیم مراحل رسیدگی و تصویب بودجه را قبل از پایان سال به نتیجه برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت شهادت حضرت ام البنین(ع) و گرامی داشت مقام صبر، خلوص، مقاومت و از خودگذشتگی مادران و همسران شهدا اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم بیش از پیش قدردان این اسوه های صبر و مقاومت باشیم.

وی با اشاره به گلایه شهروندان نسبت به ترافیک شدید در شهر افزود: در معابر اصلی حتی اتوبان ها شاهد انسداد معابر هستیم، در مراکزی نیز که تمرکز فعالیت پزشکان وجود دارد از جمله خیابان شمس آبادی و آمادگاه و حوالی مرکز شهر ترافیک شدیدتر است، علیرغم اینکه شهرک سلامت توسط بخش خصوصی در شهر اصفهان احداث شد و عمدتاً درمانگاه ها، مراکز درمان تخصصی و آزمایشگاه ها در آن فعال شدند، اما مطب پزشکان همچنان در مرکز شهر مستقر است.

نورصالحی خاطرنشان کرد: قرار بود شهرک سلامت در 4 نقطه در اطراف شهر ساخته شود و به انتقال مراکز رجوع مردم کمک کند که این اتفاق تاکنون نیفتاده است، هرچند در سال های اخیر پارکینگ هایی نیز در مرکز شهر و اطراف مراکز تجمع مطب پزشکان احداث شده اما در ساعات اوج ترافیک این پارکینگ ها نیز اشباع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلوبیت استفاده از حمل ونقل عمومی کاهش پیدا کرده است/ بودجه 1401 امروز ارائه می شود

مطلوبیت استفاده از حمل ونقل عمومی کاهش پیدا کرده است/ بودجه 1401 امروز ارائه می شود