موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:352022-01-16اقتصادي

صدور 847 فقره جواز تاسیس در زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در 9 ماهه امسال 847 مورد جواز تاسیس در استان صادر شده است.

- ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در استان زنجان تاکنون 1639 مورد جواز تاسیس و طرح توسعه صادر شده و بر این اساس پیش بینی سرمایه گذاری برای این طرح ها بالغ بر 54 هزار و 394 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این طرح ها پیش بینی می شود زمینه اشتغال 64 هزار و 588 نفر در استان فراهم شود، افزود: در 9 ماهه امسال نیز 847 مورد جواز تاسیس در استان صادر شده و سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر 17 هزار میلیارد تومان است.

این مسئول ادامه داد: عمده جوازهای تاسیس صادره مربوط به محصولات کانی غیرفلزی، محصولات فلزی فابریکی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، ماشین آلات و دستگاه های برقی و محصولات از لاستیک و پلاستیک است.

فغفوری تصریح کرد: در 9 ماهه امسال 3069 نفر در واحدهای صنعتی راه اندازی شده در استان مشغول به کار شده اند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته2142 نفر بود که از رشد 43 درصدی برخوردار است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در این مدت 121 واحد صنعتی به چرخه تولید استان اضافه شده است، یادآور شد: سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها بالغ بر 38 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 847 فقره جواز تاسیس در زنجان

صدور 847 فقره جواز تاسیس در زنجان