مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:352022-01-16سياسي

تکریم مادران و همسران شهدا تجلیل فرهنگ ایثار و مقاومت است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز تکریم مادران و همسران شهدا را تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و گفت: دعای آنها تضمین کننده انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/البرز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز تکریم مادران و همسران شهدا را تجلیل از فرهنگ ایثار و مقاومت دانست و گفت: دعای آنها تضمین کننده انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان روز یکشنبه، 26 دی ماه در آیین تجلیل از 60 نفر از مادران و همسران شهدای البرزی که همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، گفت: حضرت ام البنین(س) نگاه ولایتمدار و تفکر حسینی را قطره قطره در کام فرزندانش نشاند و فرزندان خود را راهی جبهه حق علیه باطل کرد.

وی با اشاره به اینکه آن حضرت در زنده نگه داشتن نهضت عاشورا نقش به سزایی داشت، افزود: حضرت ام البنین(س) هر چند که در روز عاشورا و در کربلا حضور فیزیکی نداشته است اما تربیت و همراهی چهار فرزندش با امام زمان خود نشان از نقش برجسته این بانوی دلیر دارد.

این مسئول تصریح کرد: او همان مادری است که وقتی کاروان کربلا را راهی می کرد، با وجود اینکه چهار جوان خودش (عباس، عبدالله، جعفر و عثمان) همراه کاروان بودند، به تمام کاروان سفارش فرمانداری از امام حسین(ع) را کرد و وقتی کاروان و قافله ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم مادران و همسران شهدا تجلیل فرهنگ ایثار و مقاومت است

تکریم مادران و همسران شهدا تجلیل فرهنگ ایثار و مقاومت است