مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:402022-01-16سياسي

ادای دین به مادران و همسران شهدا کار آسانی نیست


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اداکردن حق مادران، همسران، فرزندان شهدا و حتی همسران جانبازان متوفی که عمری سختی‎هایی متحمل شده اند کار ساده ای نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری روز یکشنبه، 26 دی ماه در مراسم تجلیل از مقام والای مادران و همسران شهدا که به مناسبت وفات حضرت ام البنین(س) در سالن آمفی تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: در سوگواری سالگشت ارتحال شهادت گونه بانوی فرزانه بزرگوار حضرت فاطمه ام البنین(س) جهت پاسداشت مادران بزرگوار شهدا و همسران شهید قرار داریم.

وی بیان کرد: ادا کردن حق مادران و همسران و فرزندان شهدا حتی همسران جانبازان متوفی که عمری را به پای جانبازشان تلاش کردند کار آسانی نیست.

این مسئول بیان کرد: آن روزها که کشور ما مورد تهاجم دشمن قرار گرفت، فرزندان غیور ایران اسلامی به فرمان امام(ره) به سوی جبهه ها روانه شدند و در جبهه نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

شکری تصریح کرد: شهدا انسان های با تقوایی بودند که در دامان پاک مادرانی پرورش یافتند یا در جوار همسرانی زندگی می کردند که داغ شهادت عزیزانشان را به جان خریدند تا حریم میهن، امن بماند و دست بیگانگان به خاک وطن نرسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای دین به مادران و همسران شهدا کار آسانی نیست

ادای دین به مادران و همسران شهدا کار آسانی نیست