مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:552022-01-16اقتصادي

بیش از 48 هزار نفر آخرین آمار متقاضیان طرح «نهضت ملی مسکن» در گلستان


مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از ثبت نام بیش از 48 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس محبوبی درباره آخرین آمار ثبت نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: تاکنون 48 هزار و 46 متقاضی در استان گلستان تا 25 دیماه سالجاری در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی در خصوص جزییات آمار ثبت نام کنندگان اعلام کرد: تاکنون در شهر گرگان 17 هزار و 224، در شهر مینودشت 4 هزار و 779، در شهر آق قلا 2 هزار و 931، در شهر گنبدکاووس 2 هزار و 909 نفردر سامانه نهضت ملی نام نویسی کرده اند.

محبوبی در خصوص جزییات ثبت نام مردان مجرد بالای 23 سال سن در طرح نهضت ملی مسکن تشریح کرد: در راستای حمایت و تسهیل در ازدواج جوانان، ثبت نام مردان مجرد متقاضی در طرح­ های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی صورت می پذیرد و ثبت نام متقاضیان از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 20 دیماه سالجاری آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: متقاضیان مرد مجرد با داشتن حداقل 23 سال در هنگام ثبت نام تا 44 سال تمام فاقد سابقه مالکیت مسکن و یا زمین با کاربری مسکونی و دارا بودن سابقه سکونت در شهر محل تقاضا براساس ضوابط ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 48 هزار نفر آخرین آمار متقاضیان طرح «نهضت ملی مسکن» در گلستان

بیش از 48 هزار نفر آخرین آمار متقاضیان طرح «نهضت ملی مسکن» در گلستان