مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:002022-01-16سياسي

تجلیل از همسر شهید شریعتی همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهید


همزمان با ایام شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از همسر شهید شریعتی کارمند شهید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تجلیل شد.

- ایسنا/سمنان همزمان با ایام شهادت حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از همسر شهید شریعتی کارمند شهید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود تجلیل شد.

رضا مهدیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در گفت وگو با این همسر شهید با ابلاغ پیام فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد و خاطره این شهید بزرگوار را ارج نهاد و گفت: خانواده شهدا به ویژه مادران و همسران شهیدان با صبوری و استقامت، راه شهدا را ادامه داده و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده اند که این جای تقدیر دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از همسر شهید شریعتی همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهید

تجلیل از همسر شهید شریعتی همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهید