مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:302022-01-16سياسي

عذرخواهی رییس شورای شهر ارومیه به علت کم کاری در برف روی معابر


رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به انتقادات مردمی در پی بارش برف و عدم خدمات رسانی مناسب شهری از مردم غدرخواهی کرد.

- ، حجت الاسلام دکتر محمد خلیل پور ظهر یکشنبه به بارش برف در شهر ارومیه و انتقادات مردمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نعمات خداوند را شاکریم که امروز به شهر ما عنایت داشتند و شهر ما در این شرایط بی آبی واقعاً نیاز داشت به این بارش ها چرا که دریاچه ارومیه نیز در حال خشک شدن است.

وی ادامه داد: برای همه ما این بارش ها سبب خیر و برکت می شود اما متأسفانه شاهد هستیم که ستاد مدیریت بحران شهرداری فقط در ارسال پیامک خوب عمل می کند که امروز وضعیت زرد یا قرمز است.

حجت الاسلام خلیل پور با بیان اینکه وقتی ساعت 11.

30 وقتی از منزل به شورا آمدم همه معابر برفین بود و نمک پاشی را شاهد نبودم، افزود: تماسهای متعددی از سوی شهروندان داشته ام که عنوان می کنند از منزل نتوانسته اند بیرون بیایند و یا تصادفات مختلف رخ داده است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: ستاد مدیریت بحران که تشکیل یافته در 365 روز سال مگر چند روز بحرانی داریم که در شرایط اینچنینی دست روی دست بگذاریم.

وی گفت: در این شرایط فرق مردم عادی با ستاد مدیریت بحران در چیست؟ با ارسال پیامک های مختلف نمی توان مردم را راضی نگه داشت و مردم در روزهای سخت انتظار دارند در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی رییس شورای شهر ارومیه به علت کم کاری در برف روی معابر

عذرخواهی رییس شورای شهر ارومیه به علت کم کاری در برف روی معابر