مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:452022-01-16اقتصادي

کنار گذر دورود و اما و اگرهای افتتاح/ وعده هایی که محقق نمی شود


محور کمربندی دورود یکی از پروژه های مهم و اولویت دار شهرستان دورود است که با وجود گذشت حدود 6 سال اما تاکنون به سرانجام نرسیده است، این در حالی است که عبور خودروهای سنگین از شهر افزایش بار ترافیکی، - خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفربیرانوند، در حالی کمربندی یا کنار گذر دورود تاکنون به  بهره برداری نرسیده است که تکمیل این پروژه یکی از مطالبات شهروندان دورودی است.

عبور و تردد ماشین های سنگین از شهر علاوه بر مشکلات ترافیکی و مسائل اجتماعی آمار تصادفات شهرستان را افزایش داده است، به طوری که طبق گفته پلیس راهور 30 درصد از تصادفات درون شهری استان  مربوط به شهر دورود است.

مدیر طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در لرستان در گفت وگویی که با فارس داشت گفته بود که مهر و آبان سال جاری می توان یک باند کنار گذر دورود را زیر بار ترافیک برد و ظرف یکسال و نیم  نیز کل پروژه تکمیل شود، اما نه تنها این وعده محقق نشد بلکه پروژه در حال حاضر تعطیل است.

یکی از مواردی که مسوولان از دلایل عدم تکمیل کنار گذر دورود که قرار بود ظرف سه سال به بهره برداری برسد را وجود معارضان و عدم تامین منابع مالی عنوان می کنند، دلایلی که گریبانگیر بسیاری از پروژه های عمرانی استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنار گذر دورود و اما و اگرهای افتتاح/ وعده هایی که محقق نمی شود

کنار گذر دورود و اما و اگرهای افتتاح/ وعده هایی که محقق نمی شود