مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 14:152022-01-16ورزشي

دو رییس فدراسیون دیگر هم حکم گرفتند/ وزارت ورزش در مورد ساعی شفاف سازی کند


در شرایطی که تا کنون مجمع انتخاباتی پنج فدراسیون ورزشی برگزار شده و دو مورد از این انتخابات ها بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو بود اما کماکان خبری از صدور حکم هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو نیست! - در شرایطی که تا کنون مجمع انتخاباتی پنج فدراسیون ورزشی برگزار شده و دو مورد از این انتخابات ها بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو بود اما کماکان خبری از صدور حکم هادی ساعی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو نیست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 12 دی رضا زارعی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون کوهنوردی انتخاب شد و21 دی ماه سال جاری، سجادی حکم رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی را به رضا زارعی منتخب مجمع اخیر این فدراسیون به مدت 4 سال ابلاغ کرد.

14 دی نیز عباس اورسجی برای چهار سال به عنوان رییس فدراسیون کبدی انتخاب شد و 20 دی ماه سجادی، وزیر ورزش و جوانان حکم وی را به عنوان رییس فدراسیون کبدی ابلاغ کرد.

به ترتیب 18 و 20 دی ماه سال جاری بود که انتخابات فدراسیون بوکس و انتخابات فدراسیون فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد و امروز 26 دی ماه حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در احکامی جداگانه حکم ریاست حسین ثوری به عنوان رییس فدراسیون بوکس و حکم ریاست محسن رضوانی به عنوان رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو رییس فدراسیون دیگر هم حکم گرفتند/ وزارت ورزش در مورد ساعی شفاف سازی کند

دو رییس فدراسیون دیگر هم حکم گرفتند/ وزارت ورزش در مورد ساعی شفاف سازی کند