مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:252022-01-16سياسي

شهیدی که به مادر قول برگشت 20 روزه را داد!


روایتی که می خوانید بسیار آشناست؛ گاه تو را یاد برادر و خواهر  صحرای عطشان کربلا می اندازد و گاه یاد ام البینی(س) که پسرش در کنار علقمه جا ماند.

- ایسنا/همدان روایتی که می خوانید بسیار آشناست؛ گاه تو را یاد برادر و خواهر  صحرای عطشان کربلا می اندازد و گاه یاد ام البینی(س) که پسرش در کنار علقمه جا ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنیده بودم در شهر مریانج زنی هست بسیار قوی و صبور، هم خواهر شهید، هم مادر شهید و جانباز و هم مادرهمسر جانباز است، زنی که گذر زمان تنها چهره مهربان و دوست داشتنی اش را شکسته تر کرده اما همچنان با در کنار چشمان غمگینش، تو را به مصاحبتی صمیمی دعوت می کند.

سالروز وفات حضرت ام البنین(س) را فرصتی مغتنم شمردم تا به بهانه روز تجلیل از مادران و همسران شهدا گفت وگویی با ایشان داشته باشم و این شیرزن را از نزدیک زیارت کنم.

به خانه اش که رفتیم پسر بزرگش حاج علیرضا در را برایمان باز کرده و سپس در درانه ی در مادری که او را این روزها حاج خانوم صدا می کردند با لبخندی که در همان لحظه اول جذبش می شوی ایستاده بود و ما را به داخل اتاق دعوت کرد.

پای حرفایش که نشستم منتظر بودم از فراق فرزندش یا برادرش بگوید یا دردلی کند از روزهای سختی که گذشته بود ولی مادر هیچ نمی گفت چندین بار سعی کردم با سوالاتی حسش را بدانم ولی آنقدر قاطع از ادای دِینش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدی که به مادر قول برگشت 20 روزه را داد!

شهیدی که به مادر قول برگشت 20 روزه را داد!