مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:352022-01-16سياسي

دادگاه پرونده تخلفات شهرداری شهریار برگزار شد


دومین جلسه رسیدگی به پرونده موسوم به تخلفات شهرداری شهریار به ریاست قاضی بابایی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از قوه قضاییه، دومین جلسه رسیدگی به پرونده موسوم به تخلفات شهرداری شهریار به ریاست قاضی بابایی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

قاضی بابایی در ابتدای این جلسه دادگاه خطاب به 36 متهم این پرونده مواد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری را متذکر شد و از وکیل متهم ردیف اول این پرونده خواست در جایگاه قرار بگیرد.

میثم جوکار وکیل مدافع احسان درخشانی نصب متهم ردیف اول این پرونده در جایگاه قرار گرفت و گفت: ایرادات فراوانی در کیفرخواست وجود دارد و اعداد کیفرخواست با یکدیگر هم خوانی ندارد.

وی مدعی شد اعترافات و اقرارهای موکلش تحت فشار بوده است.

این وکیل ادامه داد: اینکه گفته می شود موکلم از دیگر شهرداران مناطق شهریار رشوه دریافت کرده است درست نیست و هیچ نوع مدرکی دال بر اینکه چنین موردی اتفاق افتاده باشد وجود ندارد.

وکیل متهم ردیف اول پرونده اضافه کرد: مبالغی که تحت عنوان هبه از سوی شهروندان به شهرداری داده شده است یک ریال از این مبالغ به حساب موکل اینجانب واریز نشده است و صرفاً این پول ها برای هزینه موارد خاص و با هدف کمک به دیگران هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه پرونده تخلفات شهرداری شهریار برگزار شد

دادگاه پرونده تخلفات شهرداری شهریار برگزار شد