مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 22:002022-01-16بين الملل

ائتلاف نوری المالکی: چارچوب هماهنگی یکپارچه می ماند


ائتلاف نوری المالکی در بیانیه ای ضمن تاکید بر یکپارچه ماندن کمیته هماهنگی(الاطار التنسیقی) گفت که این احزاب به گفت وگوهای خود با بقیه احزاب سیاسی برای دستیابی به اهداف ملی مشترک و تشکیل دولتی توافقی ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نوری المالکی رییس ائتلاف دوله القانون امروز با اعضای فراکسیون این ائتلاف در مقر پارلمان عراق در بغداد تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازموازین نیوز ، دفتر المالکی در بیانیه ای اعلام کرد: در این جلسه پاره ای از پرونده های سیاسی و امنیتی و نیز رویدادهای همراه با اولین جلسه پارلمان پنجم عراق مورد بررسی قرار گرفت.

در این بیانیه بر اهمیت همکاری همه احزاب ملی عراق در داخل پارلمان و رفع همه اختلاف های میان آنها و دوری از فضای تنش تاکید شده و آمده است: ما بار دیگر بر موضع ائتلاف دوله القانون در رد حملات اخیر علیه مقرهای احزاب سیاسی و نمایندگی های دیپلماتیک تاکید می کنیم، زیرا این حملات تروریستی ثبات عراق را نمی خواهد.

نخست وزیر اسبق عراق بر یکپارچگی احزاب کمیته هماهنگی(الاطار التنسیقی) تاکید کرد و گفت: این احزاب به گفت وگوهای خود با جنبش ها و بقیه احزاب سیاسی ادامه می دهد تا ضمن تقویت پیوندهای اعتماد بین شرکای سیاسی، تلاش ها برای دستیابی به اهداف ملی مشترک و تشکیل دولتی توافقی که خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف نوری المالکی: چارچوب هماهنگی یکپارچه می ماند

ائتلاف نوری المالکی: چارچوب هماهنگی یکپارچه می ماند