مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 08:452022-01-17ورزشي

توجه به رده های سنی و پایه علت اصلی موفقیت کشتی همدان


توجه به رده های سنی و پایه علت اصلی موفقیت کشتی استان بود و پشتوانه خوبی برای کشتی همدان در سال های آینده متصور هستیم.

- ایسنا/همدان رییس هیات کشتی استان همدان گفت: توجه به رده های سنی و پایه علت اصلی موفقیت کشتی استان بود و پشتوانه خوبی برای کشتی همدان در سال های آینده متصور هستیم.

حمیدرضا یاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که در مسابقات قهرمانی کشور، قهرمانان نام دار شرکت نمی کنند و موفقیت های اخیر کشتی استان در مسابقات انتخابی تیم ملی بوده، اظهارکرد: سطح فنی مسابقات انتخابی تیم ملی به علت حضور کشتی گیران نام دار کشور بالا بود و کشتی گیران استان ما نشان دادند که در این آوردگاه های ورزشی حرفی برای گفتن دارند.

رییس هیات کشتی استان همدان در رابطه با علت اصلی موفقیت کشتی گیران جوان همدانی در مسابقات کشوری و کسب جایگاه چهارم، مطرح کرد: اولویت کار هیات کشتی استان توجه به استعدادهای رده سنی پایه بود و سعی کردیم با آکادمیک کردن این موضوع تا سال های آینده قهرمانان بسیاری را در سطح کشور معرفی کنیم و تاکنون بخشی از نتایج این برنامه بلند مدت شکوفا شده است.

وی افزود: در ایام کرونا مسابقات مختلفی را برگزار کردیم و میزبان اردوهای کشوری بودیم و در روزهای جمعه تمرینات مشترک داشتیم و این موضوعات باعث شد در مسابقات گرگان عملکرد خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به رده های سنی و پایه علت اصلی موفقیت کشتی همدان

توجه به رده های سنی و پایه علت اصلی موفقیت کشتی همدان