مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 10:002022-01-17اقتصادي

بسیج تمامی امکانات دستگاه ها برای برگزاری مطلوب جشنواره ملی برفی دنا در یاسوج


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و بسیج همه امکانات دستگاه ها برای برگزاری مطلوب جشنواره ملی برفی دنا شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری و بسیج همه امکانات دستگاه ها برای برگزاری مطلوب جشنواره ملی برفی دنا شد.

کیامرث حاجی در نشست کارگروه گردشگری با اشاره به پروژه های در حال احداث گردشگری نظیر تله کابین یاسوج گفت: تله کابین برای استانی مانند کهگیلویه و بویراحمد یک فرصت است، از سرمایه گذار می خواهیم ظرف یک هفته مجددا پروژه را فعال کند تا در زمینه تسهیلات بانکی به پروژه کمک شود.

وی اظهارکرد: پیست اسکی کاکان دومین ظرفیت گردشگری این استان است، چند ماه است که به متولیان می گویم این مکان را سر و سامان دهید اما کاری انجام نشد تا فصل اسکی و ورزش های زمستانه رسید مردم هم از تمام نقاط کشور به خصوص مناطق گرمسیری به کاکان آمده اند اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ترافیک بالا در محور یاسوج_کاکان خاطرشنان کرد: متولیان هیچ کاری در این پیست انجام ندادند این محور به دلیل استقبال بالای مردم برای استفاده از پیست و عدم برنامه ریزی متولیان مرکز تصادف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمامی امکانات دستگاه ها برای برگزاری مطلوب جشنواره ملی برفی دنا در یاسوج

بسیج تمامی امکانات دستگاه ها برای برگزاری مطلوب جشنواره ملی برفی دنا در یاسوج