مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 14:002022-01-17ورزشي

حجی زواره: به رای مجمع احترام بگذاریم/ از وزیر می خواهم حکم ریاست ساعی را صادر کند


رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو و عضو مجمع انتخاباتی این فدراسیون، گفت: همانگونه که در 5 دوره گذشته خانواده تکواندو با وجود مشکلات متعدد، - رییس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون تکواندو و عضو مجمع انتخاباتی این فدراسیون، گفت: همانگونه که در 5 دوره گذشته خانواده تکواندو با وجود مشکلات متعدد، رأی اعضای مجمع را به رسمیت شناخته و اعتراضی نداشتند، انتظار می رود در این دوره نیز شاهد چنین رفتاری باشیم.

مسعود حجی زواره در گفتگو با ایسنا، درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو که با انتخاب هادی ساعی به عنوان رییس این فدراسیون همراه بود، اظهار کرد: 15 دیماه شاهد برگزاری یک مجمع عادلانه و بدون مشکل بودیم که در پی آن هادی ساعی با اخذ 29 رأی از سوی مجمع به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

ما به عنوان اعضای مجمع باید به این انتخاب احترام بگذاریم چرا که معتقدم این حق الناس است و ساعی به نوعی منتخب جامعه تکواندو بود.

عضو مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه حواشی اخیر توسط چند نفر معدود ایجاد شده است، گفت: نفراتی که شرایط فعلی به سود آنها نیست و منافع خود را از دست داده اند، تکواندو را به چالش می کشند.

آقایی که قول ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان خود را گرفته، بدون دلیل و مدرک قانونی از ابطال انتخابات سخن می گو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجی زواره: به رای مجمع احترام بگذاریم/ از وزیر می خواهم حکم ریاست ساعی را صادر کند

حجی زواره: به رای مجمع احترام بگذاریم/ از وزیر می خواهم حکم ریاست ساعی را صادر کند