مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 15:052022-01-17اقتصادي

شوک دوباره قیمت لوازم خانگی


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، درباره رشد قیمت لوازم خانگی داخلی گفت: «افزایش قیمت محصولات مربوط به سیاست های درون بنگاهی می شود و هر بنگاهی می تواند با توجه به هزینه های خود درخواست افزایش قیمت بدهد.

- رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، درباره رشد قیمت لوازم خانگی داخلی گفت: افزایش قیمت محصولات مربوط به سیاست های درون بنگاهی می شود و هر بنگاهی می تواند با توجه به هزینه های خود درخواست افزایش قیمت بدهد.

نوسانات اخیر در قیمت لوازم خانگی در شرایطی رخ داده که اتفاق خاصی در بازار راکد لوازم خانگی نیفتاده است؛ چرا که بخش تقاضا همچنان قدرت خرید کافی برای خرید ندارد و افراد از تعمیر یا خرید محصولات دست دوم استقبال بیشتری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد؛ ممنوعیت در واردات به کشور به دلیل تقویت تولید داخلی سال هاست که به یکی از موضوعات جنجال برانگیز برای اقتصاد کشور تبدیل شده.

از یک سو بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ممنوعیت در واردات نه تنها باعث نشده که صنایع مورد هدف، کیفیت خدمات شان را ارتقا دهند بلکه قاچاق را نیز در برخی صنایع به خصوص لوازم خانگی افزایش داده و قیمت هایشان نیز بالا رفته است.

از سال 97 که ممنوعیت ورود لوازم خانگی دو برند ال جی و سامسونگ به کشور از مبدا کره جنوبی اعلام شد تا پاییز سال جاری که واردات تمام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک دوباره قیمت لوازم خانگی

شوک دوباره قیمت لوازم خانگی