مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:152022-01-17فرهنگي

کرونا گرفته ام و در قرنطینه هستم/تولید حداقل 5 فیلم دفاع مقدسی فاخر در سال آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه 27 دی در وبینار جشنواره ملی ترجمان فتح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، - وزیر ارشاد گفت: در سفری که هفته گذشته داشتم به بیماری کرونا مبتلا شدم و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه 27 دی در وبینار جشنواره ملی ترجمان فتح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، در ابتدای سخنان خود علت عدم حضور خود در این نشست را ابتلا به بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: در سفری که هفته گذشته داشتم به بیماری کرونا مبتلا شدم و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برم.

وی به نشست چندی پیش خود با فعالان ترجمان فتح و اطلاع از فعالیت های کمی و کیفی آنان اشاره کرد و گفت: جای خوشحالی است که اتفاقات خوبی در عرصه ترجمه رقم خورده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه به نیاز به ترجمه در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان یکی از مطالبه های رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: نام و یاد شهدا همیشه زینت بخش مجالس بوده و به آنجا نورانیت بخشیده است.

به گفته وی، مخاطبان فرهنگ دفاع مقدس منحصر به فرزندان ایران و جهان اسلام نیستند، بلکه متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا گرفته ام و در قرنطینه هستم/تولید حداقل 5 فیلم دفاع مقدسی فاخر در سال آینده

کرونا گرفته ام و در قرنطینه هستم/تولید حداقل 5 فیلم دفاع مقدسی فاخر در سال آینده