مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:402022-01-17اقتصادي

استقبال سفیر قرقیزستان از راه اندازی خط تولید مشترک میان شرکت های دانش بنیان دو کشور


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در دیدار سفیر قرقیزستان در تهران با تاکید بر پیشرفت های شرکت های دانش بنیان و فناور ایرانی در حوزه فناوری های جدید و نیز استفاده از فناوری در صنایع سنتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در دیدار سفیر قرقیزستان در ایران که در محل صندوق نوآوری انجام شد، ضمن معرفی این صندوق و خدماتی که به اکوسیستم نوآوری کشور ارائه می کند، گفت: یکی از وظایف صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف کمک به همکاری های بین المللی این شرکت ها با شرکای خارجی خود و توسعه بازار آنها در سایر کشورها است.

وی در ادامه با اشاره به روند روبه رشد شرکت های دانش بنیان و پیشرفت های اکوسیستم نوآوری در ایران گفت: در حال حاضر 6500 شرکت دانش بنیان در ایران فعالیت می کنند که این روند رو به افزایش است.

ایران به دنبال این است که با توسعه شرکت های دانش بنیان، به تولید ثروت از تکنولوژی دست پیدا کند که در این راستا سیاست دولت سیزدهم تمرکز بر همکاری با کشورهای دوست از جمله قرقیزستان است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به روابط خوب و حسنه میان ایران و قرقیزستان، بر تقویت همکاری های دوجانبه  میان دو کشور تاکید کرد و گفت: روابط دو کشور در آستانه 30 سالگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال سفیر قرقیزستان از راه اندازی خط تولید مشترک میان شرکت های دانش بنیان دو کشور

استقبال سفیر قرقیزستان از راه اندازی خط تولید مشترک میان شرکت های دانش بنیان دو کشور