موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:552022-01-17اجتماعي

اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل ذهاب


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش سنگین برف از اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل ذهاب خبر داد.

- اظهار کرد: به دلیل فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته با اعلام وضعیت آماده باش تمام نیروها و ماشین آلات سنگین آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: 600 راهدار و 450 دستگاه ماشین آلات در 13 شهرستان استان کرمانشاه هم اکنون در حال فعالیت و بازگشایی راه ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون گردنه سرمیل در شهرستان سرپل ذهاب به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده و نیروهای راهداری در حال امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف هستند.

کرمی با اشاره به اعمال محدودیت تردد در گردنه سرمیل، بیان کرد: هم اکنون در محور سرپل ذهاب به کرند و اسلام آبادغرب و همچنین کرند به سرپل ذهاب ممنوعیت تردد و در محور اسلام آبادغرب به کرند محدودیت تردد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین به دلیل مسدود بودن گردنه سرمیل خودروهای عبوری در حال عودت به کرند هستند زیرا این خودروها فاقد زنجیر چرخ برای تردد هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت راه های روستایی، گفت: تعدادی از راه های روستایی مسدود شده اما با توجه به حجم بارش ها در محورهای اصلی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل ذهاب

اعمال محدودیت تردد وسایل نقلیه در گردنه سرمیل سرپل ذهاب