مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 18:352022-01-17اجتماعي

راه ارتباطی به تمام روستاهای سروآباد مسدود است


راه دسترسی به تمام روستاهای این شهرستان به دلیل بارش برف و کولاک شدید قطع و تردد در محور اصلی سروآباد به مریوان و سروآباد به سنندج هم به سختی و با زنجیر چرخ ممکن است.

-  یوسف باشی فرماندار سروآباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از روز گذشته که بارش برف و کولاک شدید در سطح استان شروع شده مسیر اصلی سروآباد به مریوان و سروآباد به سنندج با محدودیت های ترافیکی مواجه شده و تردد در آنها به سختی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

فرماندار سروآباد تصریح کرد: مسیر ارتباطی تمامی روستاهای این شهرستان مسدود است و ارتباطات مخابراتی در دهستان شهریار و محور ژریژه در روستاهای بلبر، ژیوار و غیره قطع شده است.

وی گفت: مشکل جدی در شهرستان قطعی برق است که نیروهای راهداری و شرکت برق در حال رفع مشکل هستند.

نجات جان دو مادر باردار در سقز کامیل کریمیان فرماندار سقز هم در مورد آخرین وضعیت بارش ها در سطح شهرستان سقز، اظهار کرد: تمام مسیرهای اصلی برای ترددهای ضروری با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: تمام راه های روستایی اغلبا با مشکل مواجه هستند دستورات لازم برای بازگشایی راه ها به دستگاه های خدمات رسان داده شده است.

وی از اسکان اضطرای مسافران در راه مانده خبر داد و گفت: یکی دو مورد مادر باردار در این شهرستان به مراکز درمانی انتقال داده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی به تمام روستاهای سروآباد مسدود است

راه ارتباطی به تمام روستاهای سروآباد مسدود است