مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 09:202022-01-18سياسي

امیدبخشی به جامعه در دستور کار بزرگداشت دهه فجر قرار گیرد


مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گیلان گفت: امیدبخشی به جامعه و تبیین دست آوردها از اولویت های دست اندرکاران برگزاری آیین های چهل وسومین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/گیلان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گیلان گفت: امیدبخشی به جامعه و تبیین دست آوردها از اولویت های دست اندرکاران برگزاری آیین های چهل وسومین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

سید جلیل میرعظیمی در دومین گردهم آیی اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی در استان گیلان، با اشاره به هجمه ها و سیاه نمایی دشمنان و تلاش آنان برای کم رنگ کردن دست آوردهای کشور افزود: لازم است جهاد تبیین و تشریح روند رو به رشد این نظام مردمی در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان دیدگاه های مسئولان نظام را یادآور شد و با بیان اینکه جامعه امروز برنامه های متفاوت و متناسب با خواسته های این روزهای ایران اسلامی را طلب می کند، تصریح کرد: نسل کودک و نوجوان مهم ترین گروه های سنی است که بایستی مخاطب متولیان و دست اندرکاران فرهنگ سازی قرار داشته باشد.

وی ادامه داد: فلسفه تشکیل کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر و هم افزایی دستگاه های هم خانواده نیز گامی در مسیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدبخشی به جامعه در دستور کار بزرگداشت دهه فجر قرار گیرد

امیدبخشی به جامعه در دستور کار بزرگداشت دهه فجر قرار گیرد