مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 10:152022-01-18اقتصادي

ساختار شوراهای بخش روداب و بروات شفاف شوند


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: ساختار شوراهای فرهنگ عمومی در بخش های بروات و روداب شفاف نیست و و نوع ارتباط آن ها با مرکز شهرستان و استان چالش برانگیز بوده که نیازمند شفافیت بیشتر است.

- محمدرضا علیزاده در نشست شوراهای فرهنگ عمومی شرق استان کرمان بیان کرد: بودجه سالانه اداره کل ارشاد اسلامی کرمان 20 میلیارد تومان است که 19 میلیارد و 100 میلیون تومان آن بودجه پرسنل و پشتیبانی است و باید با 900 میلیون تومان بین برنامه های فرهنگی هنری و کانون مساجد و قرانی شهرستان های استان کرمان تقسیم می شود.

علیزاده اظهار کرد:سال گذشته 109 جلسه شورای فرهنگ عمومی در 18 شهرستان و مرکز بخش برگزار شده است که در 9 ماهه سال جاری حدود 91 جلسه بوده است.

وی افزود: شوراهای فرهنگ عمومی شرق استان کرمان جزو شوراهای برتر و فعال استان کرمان هستند به طوری که در سال گذشته شهرستان های بم و نرماشیر و بخش راین 12 جلسه برگزار کرده بودند که جزو فعال ترین شوراهای فرهنگ عمومی استان کرمان بودند .

علیزاده ادامه داد: شهرستان فهرج با برگزاری هفت جلسه رتبه سوم استان کرمان را کسب کردندو شهرستان ریگان هم به دلیل تغییرات ائمه جمعه 2 جلسه شورای فرهنگ عمومی را برگزار کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار شوراهای بخش روداب و بروات شفاف شوند

ساختار شوراهای بخش روداب و بروات شفاف شوند