مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:352022-01-18اجتماعي

همه محورهای اسدآباد تا ساعتی دیگر هیچ مشکلی نخواهند داشت


مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از باز بودن تمام راه ‎های شریانی، اصلی و روستایی، این شهرستان خبرداد و گفت: همه محورهای اسدآباد تا ساعتی دیگر هیچ مشکلی نخواهند داشت.

- ایسنا/همدان مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از باز بودن تمام راه ‎های شریانی، اصلی و روستایی، این شهرستان خبرداد و گفت: همه محورهای اسدآباد تا ساعتی دیگر هیچ مشکلی نخواهند داشت.

ساسان رستمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خوشبختانه در تردد راه های اصلی و شریانی شهرستان مورد و مشکل خاصی وجود ندارد، اظهار کرد: شب گذشته محور تعداد معدودی از راه های روستایی مسدود بود که توسط همکاران راهداری محور این روستاها بازگشایی و برف روبی شد و تا یک یا دو ساعت دیگر به طور کامل برف روبی همه محورها به پایان خواهد رسید و همه محورهای شهرستان تا ساعتی دیگر هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی با اشاره به مستقر بودن نیروهای راهداری در چهار راهدارخانه شهرستان شامل راهدارخانه چهاردولی، کلیایی، مرکز اداره و گردنه اسدآباد افزود: در حال حاضر 60 نفر از نیروهای راهداری شهرستان با 33 دستگاه ماشین آلات برف روبی، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال انجام ماموریت برای باز بودن تمامی محورهای سطح شهرستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه محورهای اسدآباد تا ساعتی دیگر هیچ مشکلی نخواهند داشت

همه محورهای اسدآباد تا ساعتی دیگر هیچ مشکلی نخواهند داشت