مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:552022-01-18ورزشي

ورود بخش خصوصی در ورزش همدان اشتباه است


مدیر عامل باشگاه سروقامتان همدان معتقد است ورود بخش خصوصی در ورزش همدان و سرمایه گذاری در هر رشته اشتباه محض بوده و آقایان به جای حمایت دنبال فراری دادن افراد هستند.

- امید رحیمیان با ابراز تأسف از عملکرد دستگاه ورزش طی مدت حضورش در والیبال گفت: از ابتدای مهر به دعوت دوستان برای کمک به تیم دسته اولی والیبال ورود کردیم اما هر روز با نوع برخورد متولیان در ورزش دلسردتر از قبل شدیم.

وی با بیان اینکه مدیر کل و معاونان اداره ورزش و جوانان استان اشتیاقی برای جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی در کنار ورزش ندارند، اضافه کرد: از روزهای اول تا امروز که تقریبا هفته های پایانی لیگ دسته یک والیبال را شاهد هستیم از آقایان که متولی اصلی ورزش هستند فقط حرف شنیدیم.

مدیر عامل باشگاه سروقامتان همدان یاد آور شد: تیمی که امسال به عنوان نماینده والیبال استان راهی لیگ دسته یک شده افتخاری برای ورزش خواهد بود اما نه تنها حمایتی نشده بلکه در بعضی از مواقع ما جور آقایان را کشیدیم.

رحیمیان یادآور شد: تا امروز شخصا در حدود 500 میلیون تومان پرداخت کردم و حدود دویست میلیون هم بابت البسه, ایاب و ذهاب و پذیرایی و سایر هزینه ها مقروض هستیم.

مدیر عامل باشگاه سروقامتان همدان با قدردانی از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار گفت: با احتساب کل هزینه ها در مجموع حدودا 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بخش خصوصی در ورزش همدان اشتباه است

ورود بخش خصوصی در ورزش همدان اشتباه است