مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 11:552022-01-18اقتصادي

تولید کامل ترین کوئل احتراق خودروی کشور به دست تولیدکنندگان سمنانی


معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید کامل ترین و متنوع ترین کوئل احتراق خودروی کشور به دست تولیدکنندگان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فرامرز محبوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار سمنان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از تعدادی واحد تولیدی در شهرستان سمنان اظهار کرد: کامل ترین و متنوع ترین کوئل احتراق خودروی کشور در سمنان و به دست تولیدکنندگان این استان تولید می شود.

وی گفت: شرکت ویرا ولتاژ تولیدکننده انواع قطعات خودرو در سمنان است که کامل ترین و متنوع ترین کوئل احتراق خودروی کشور در این مجموعه تولید می شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: شرکت ویرا ولتاژ با سرمایه گذاری بالغ بر 85 میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان مستقر است که ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون و 700 هزار عدد قطعات خودرو شامل قطعه بخاری، حسگر میل سوپاپ، حسگر فشار هوا و دریچه گاز، سنسور دور موتور و .

را دارد و زمینه اشتغال حدود 40 نفر را فراهم کرده است.

محبوبی تصریح کرد: استاندار سمنان و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از سه واحد تولیدی ویرا ولتاژ، رنگرزی و چاپ حریر و کارخانجات نورد و لوله در شهرستان سمنان بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کامل ترین کوئل احتراق خودروی کشور به دست تولیدکنندگان سمنانی

تولید کامل ترین کوئل احتراق خودروی کشور به دست تولیدکنندگان سمنانی