مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 12:302022-01-18فرهنگي

محمد معتضدی: می گویند خندوانه ای هستی!


جامعه سینمایی و تئاتری به شکل عجیبی برچسب خندوانه ای بودن روی امثال بنده که در مسابقه خنداننده شو شرکت کرده بودند، می چسبانند و این نه تنها زشت بلکه خجالت آور است.

- ایسنا/خراسان رضوی محمد معتضدی گفت: جامعه سینمایی و تئاتری به شکل عجیبی برچسب خندوانه ای بودن روی امثال بنده که در مسابقه خنداننده شو شرکت کرده بودند، می چسبانند و این نه تنها زشت بلکه خجالت آور است.

این بازیگر و کمدین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری فصل جدید مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه در رابطه با این برنامه اظهار کرد: برنامه خندوانه اصولا به دلیل مدیریت و کارگردانی درست، شیوه صحیحی از معرفی استعدادها را انجام می دهد.

متأسفانه در کشور تعداد بسیاری تلنت شو برگزار می شود که افرادی که در آن ها مطرح شده بودند را رها کرده اند اما برخورد خندوانه و رامبد جوان در رابطه با استعدادهای فصل های قبل خنداننده شو به این شکل نبوده بلکه کاملا پیگیر این بوده اند که فعالیت های ما به چه شکلی پیش می رود و اگر راهنمایی لازم داشته باشیم، قطعا کمک خواهند کرد.

وی افزود: خندوانه یک برنامه فاخر است و من روی این موضوع تاکید دارم چراکه بیش از هشت سال است که فعالیت می کند و فرهنگ شاد بودن و خندیدن را بین مردم اشاعه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد معتضدی: می گویند خندوانه ای هستی!

محمد معتضدی: می گویند خندوانه ای هستی!