مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 11:502022-01-19سياسي

ظرفیت ویژه همکاری سینمایی ایران و روسیه/ این یک بازار سودآور است


رائد فریدزاده معاون امور بین الملل بنیاد سینمایی فارابی بیان کرد که ایران و روسیه ظرفیت ویژه ای برای همکاری در حوزه سینما دارند.

- رائد فریدزاده معاون امور بین الملل بنیاد سینمایی فارابی همزمان با سفر حجت الاسلام رییسی رییس جمهور به کشور روسیه درباره سطح تعاملات سیمایی ایران و روسیه به خبرنگار مهر گفت: همکاری سینمایی میان ایران و روسیه در چند سال اخیر هم گسترده تر شده و هم تلاش داشته ایم این همکاری ها در حوزه های مختلف عمق بیشتری پیدا کند.

وی در تشریح این همکاری ها افزود: در زمینه همکاری های جشنواره ای، تفاهمنامه ای را با جشنواره زیروپلاس روسیه امضا کردیم که محور آن علاوه بر تعاملات جشنواره ای، همکاری در پروژه های مشترک به خصوص در حوزه سینمای کودک و نوجوان بود.

در این زمینه طرح هایی هم رد و بدل شد تا بتوانیم در زمینه سینمای کودک همکاری های مشترکی را داشته باشیم.

فریدزاده ادامه داد: جشنواره زیروپلاس از جشنواره های معتبر حوزه کودک و نوجوان در روسیه محسوب می شود که تفاهمنامه خواهرخواندگی میان این رویداد با جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان امضا شده است.

وی افزود: پیش نویس توافقنامه دیگری برای همکاری با شرکت موزفیلم طراحی شده بود که با توجه به پیشامد کرونا ، پیگیری این توافقنامه برای مدتی متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ویژه همکاری سینمایی ایران و روسیه/ این یک بازار سودآور است

ظرفیت ویژه همکاری سینمایی ایران و روسیه/ این یک بازار سودآور است