مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 12:252022-01-19سياسي

ضرورت غنابخشی به برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


امام جمعه تبریز بر غنا بخشی به محتوای برنامه های بزرگداشت انقلاب تاکید کرد و گفت: باید انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب به نسل جدید محور تمامی برنامه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پر معناست، گفت: از این رو باید برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار برنامه های عمومی در فضای مجازی محتواهای فاخر تولید شود.

وی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی در برابر گسترش فعالیت های مجازی دشمنان واکنش اثرگذار داشته باشند، تاکیدکرد: باید به موازات برنامه های دیگر به تولید محتوای ماندگار و اثرگذار در فضای مجازی اهتمام جدی شود.

وی فراهم سازی بستر مشارکت مردمی در ویژه برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر را ضروری خواند و گفت: در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا ، برنامه های ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن را تحت الشعاع قرار گرفت که امسال باید تلاش شود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور و مشارکت پرشور مردم در جشن های انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن در سالگرد پیروزی انقلاب پر نشاط اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت غنابخشی به برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

ضرورت غنابخشی به برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی