بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردمبر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از عملکرد 9 ماهه بانک ها و موسسات مالی، بانک رفاه کارگران برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردمی بوده است. - گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، نشان می دهد بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از عملکرد 9 ماهه بانک ها و موسسات مالی، بانک رفاه کارگران برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردمی بوده است. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بانک رفاه کارگران، زمان بندی پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از 10 روز باشد و بر این اساس با میانگین 9 روز پاسخگوترین بانک کشور بوده است و بعد از این بانک، بانک مسکن نیز با میانگین 10 روز دومین بانک پاسخگوی کشور در 9 ماه اخیر بوده است. لازم به ذکر است، گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از عملکرد 9 ماهه بانک ها و موسسات مالی، میانگین پاسخ گویی در برخی بانک ها و موسسات مالی از 198 تا 283 روز بوده است. گفتنی است، اصل یکصد و بیست و سوم (123) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است که دستگاه های مختلف را برای پاسخگویی به مردم و همچنین شفاف سازی اطلاعات مل برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |