مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:152022-01-19سياسي

دهه فجر فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است


دهه مبارک فجر، فرصت مناسبی برای بصیرت افزایی و آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشید قربانی عصر امروز در نشست  کمیته فرهنگیان و دانش آموزان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان، هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی و برنامه ریزی مناسب برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

  وی با اشاره به رسالت دستگاه تعلیم و تربیت، اظهار داشت: توجه به مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از اهداف پیش بینی شده در ساحت های سند تحول بنیادین است و وظیفه ایجاب می کند که به خوبی به این مسائل پرداخته شود.

  قربانی بر ضرورت آشنایی نسل آینده ساز و دانش آموزان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم و ارزش های این رویداد عظیم به نسل نوجوان و جوان از طرق مختلف در جامعه تاکید کرد.

   مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش و تاثیر پذیری همه گروه های جامعه از نظام تعلیم و تربیت، تصریح کرد: غنای برنامه های پیش بینی شده برای ایام الله دهه مبارک فجر، باعث ثبات، اقتدار، امنیت و تعالی می شود و همه ما وظیفه حساسی در این خصوص داریم و اگر به درستی به وظیفه خود عمل نکنیم دچار خسران خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی است