مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:052022-01-19اقتصادي

سرمایه گذاری 250 میلیارد تومان در حوزه پرورش شتر در خراسان جنوبی


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: با هدف اشتغالزایی 250 میلیارد تومان در حوزه پرورش شتر و دام در خراسان جنوبی عملکرد داشته ایم.

- ، علی عسگری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مزیت های که ستاد در زمینه آن در این استان سرمایه گذاری کرده است زنجیره شتر و دام است که در این راستا مرکز اصلاح نژاد شتر و کشتارگاه های دام و مراکز پرورش شتر و قرنطینه را داشته ایم که چند طرح افتتاح شده و چند طرح دیگر به زودی به بهره برداری می رسد.

به گفته وی سال آینده طرح های اشتغالزایی شتر در خراسان جنوبی دو برابر می شود و در قالب هلدینگ کشاورزی ستاد در حوزه پرورش شتر و دام در خراسان جنوبی سرمایه گذاری می شود که امیدواریم سرمایه گذاری در این حوزه سال آینده چندین برابر شود.

عسگری اضافه کرد: پنج هزار طرح اشتغالزایی در این استان اجرا شده که در سال آینده دو برابر خواهد شد.

به گفته وی در حوزه پرورش دام به 10 هزار طرح تسهیلات پرداخت خواهیم کرد و تفاهم کردیم بنیاد برکت به ایجاد سردخانه در استان کمک کند.

به گفته وی ستاد ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومان را در قالب تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی در بسیاری از شهرها آغاز کرده است اما به دلایلی انجام این کار در خراسان جنوبی متوقف شد و آمادگی داریم در قالب طرح های آینده وزارت مسکن و شهرسازی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 250 میلیارد تومان در حوزه پرورش شتر در خراسان جنوبی

سرمایه گذاری 250 میلیارد تومان در حوزه پرورش شتر در خراسان جنوبی