مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:552022-01-20اجتماعي

پیامک دعوت به خدمت به 30 هزار مشمول غایب در آذربایجان شرقی ارسال شده است


معاون وظیفه عمومی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیامک دعوت به خدمت به 30 هزار مشمول غایب سربازی در استان ارسال شد، گفت: این افراد شامل تمامی مشمولان متولد سال 1355 تا 1382 هستند که به عناوین مختلف تاکنون نتوانستند تکلیف نظام وظیفه خود را مشخص کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وظیفه عمومی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیامک دعوت به خدمت به 30 هزار مشمول غایب سربازی در استان ارسال شد، گفت: این افراد شامل تمامی مشمولان متولد سال 1355 تا 1382 هستند که به عناوین مختلف تاکنون نتوانستند تکلیف نظام وظیفه خود را مشخص کنند.

سرهنگ ابراهیم امرانی در نشست خبری با بیان اینکه تسهیلات جدیدی از سوی سازمان نظام وظیفه برای مشمولان غایب استانی در نظر گرفته شده است، افزود: محل آموزش مشمولان غایب در داخل استان خواهد بود و ادامه خدمت آن ها نیز در شهرستان های محل سکونت انجام می شود.

وی ادامه داد: به ازای تاهل، دو ماه و به ازای هر فرزند، سه ماه کسرخدمت لحاظ می شود و اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی از طریق بانک های عامل با هماهنگی استانداری به سربازان وظیفه در نظر گرفته شده است.

امرانی با اشاره به اهمیت حمایت از سربازان وظیفه و به خصوص سربازان متاهل و دارای فرزند، گفت: با افزایش حقوق سربازان به جرأت می توان گفت که 30 درصد اعزام های استان افزایش یافته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک دعوت به خدمت به 30 هزار مشمول غایب در آذربایجان شرقی ارسال شده است

پیامک دعوت به خدمت به 30 هزار مشمول غایب در آذربایجان شرقی ارسال شده است