مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:272022-01-20ورزشي

مریم ایراندوست: می توانیم مقابل چین گل نخوریم/همه بازیکنانم بهترین بودند


سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: بازیکنان من اولین حضورشان را تجربه می کردند و چون در4، 5 ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند، مقداری استرس بر تیم غالب بود اما همه مردم دیدند که تیم من همه تلاش خود را کرد و تمام توانش را گذاشت تا از نام ایران دفاع کند.

- سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: بازیکنان من اولین حضورشان را تجربه می کردند و چون در4، 5 ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند، مقداری استرس بر تیم غالب بود اما همه مردم دیدند که تیم من همه تلاش خود را کرد و تمام توانش را گذاشت تا از نام ایران دفاع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار خود از جام ملت های فوتبال زنان آسیا مقابل هند میزبان به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید.

مریم ایراندوست در نشست خبری بعد از این بازی گفت: اولین مسابقه در هر تورنمتی سخت ترین مسابقه است.

با توجه به اینکه بازیکنان من اولین حضورشان را تجربه می کردند و در4، 5 ماه اخیر بازی تدارکاتی نداشتند، مقداری استرس بر تیم غالب بود اما همه مردم دیدند که تیم من همه تلاش خود را کرد و تمام توانش را گذاشت تا از نام ایران دفاع کند.

ایراندوست در مورد اهمیت نتیجه این مسابقه گفت: خیلی برایم مهم بود چون پیش بینی این را داشتیم که هند با توجه به برنامه ریزی طولانی مدتش تیم قدرتمندی است اما برای ما مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریم ایراندوست: می توانیم مقابل چین گل نخوریم/همه بازیکنانم بهترین بودند

مریم ایراندوست: می توانیم مقابل چین گل نخوریم/همه بازیکنانم بهترین بودند