مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-21بين الملل

عصبانیت غربزدگان از تعامل با شرق/ نقش روسیه در مذاکرات سازنده است


رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: غربگرایان و شیفتگان آمریکا در داخل کشور با هرگونه تعامل با کشورهای شرقی مخالف هستند، چرا که این کشورها را در مقابل آمریکا تعریف می کنند.

- با اشاره به سفر رییس جمهور به روسیه، اظهار کرد: یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم و نظام جمهوری اسلامی ایران، نگاه به شرق است و سفر رییس جمهور به مسکو در این راستا انجام شد.

وی متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران و روسیه همکاری های قابل توجهی به خصوص طی سالیان اخیر در زمینه تامین امنیت منطقه، مبارزه با تروریسم، همکاری های هسته ای از جمله در نیروگاه اتمی بوشهر داشته اند که همه این همکاری ها تا حد زیادی موفقیت آمیز بوده است.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه تصریح کرد: ایران و روسیه اشتراکات وسیعی در زمینه های مختلف از جمله ایستادگی در مقابل یکجانبه گرایی و جهان خواری آمریکایی ها دارند.

همچنین دو کشور همواره در مقابل تروریسم در منطقه ایستادگی کردند و به همین دلیل باید همکاری ها و سطح ارتباط دو کشور روز به روز توسعه پیدا کند و به سطحی راهبردی ارتقا یابد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سفر رییس جمهور به مسکو به منظور افزایش سطح روابط دو کشور به خصوص در حوزه اقتصادی، افزایش صادرات ایران به روسیه، ارتقای همکاری های منطقه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت غربزدگان از تعامل با شرق/ نقش روسیه در مذاکرات سازنده است

عصبانیت غربزدگان از تعامل با شرق/ نقش روسیه در مذاکرات سازنده است