مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-21اجتماعي

امدادرسانی به 75 خودروی در راه مانده در غرب و جنوب اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از امدادرسانی به  75 خودروی در راه مانده و اسکان اضطراری 143 نفر در راهدارخانه ها، پایگاه های جمعیت هلال احمر و مساجد در شهرستان های فریدونشهر، - ایسنا/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از امدادرسانی به  75 خودروی در راه مانده و اسکان اضطراری 143 نفر در راهدارخانه ها، پایگاه های جمعیت هلال احمر و مساجد در شهرستان های فریدونشهر، بویین میاندشت و سمیرم خبر داد.

منصور شیشه فروش، اظهار کرد: وزش باد شدید و طوفان لحظه ای از امروز (جمعه، یکم بهمن ماه) تا روز شنبه با سرعت 70 تا 90 کیلومتر بر ساعت در مناطق شرق و شمال شرق استان اصفهان، همراه با گرد و خاک و به تبع آن با کاهش دید در جاده ها، به خصوص مناطق خور و بیابانک، چوپانان و جندق برقرار است.

وی با اشاره به کاهش 6 تا 8 درجه ای دمای هوا در استان اصفهان در این مدت، گفت: کولاک برف و یخ زدگی جاده ها در محورهای غرب و جنوب استان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: از مردم درخواست داریم از انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر نبز، حتما با رعایت اصول ایمنی در معابر برون شهری تردد کنند.

وی ادامه داد: در جاده های شرق و شمال استان به دلیل طوفان، گرد و غبار و در محورهای غرب و جنوب استان به دلیل یخبندان شدید، استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 75 خودروی در راه مانده در غرب و جنوب اصفهان

امدادرسانی به 75 خودروی در راه مانده در غرب و جنوب اصفهان