مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 10:422022-01-22ورزشي

راهیابی ایثار شیمیدر قم به مرحله نهایی بسکتبال با ویلچر ایران


تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با عبور از امید اراک جواز صعود به مرحله نهایی رقابت های فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرحله پلی آف مسابقات فصل 1400 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور با شناخت تیم های صعودکننده به مرحله نهایی در حالی به پایان رسید که ایثار شیمیدر قم دارنده 2 عنوان قهرمانی تاریخ این بازی ها بار دیگر بین صعودکننده ها به این مرحله قرار گرفت.

بسکتبالیست های جانباز و معلول تیم ایثار شیمیدر قم که در پایان دیدارهای رفت و برگشت مرحله مقدماتی در گروه دوم مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه های کشور بعد از شهروند آمل در نهایت در رتبه دوم گروه خود ایستادند و توانستند به مرحله بعد صعود کنند، در پلی آف با امید اراک دیدار کردند.

در بازی اول از مرحله پلی آف مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور شاگردان عباس خاکی در ایثار شیمیدر قم به اراک رفته و در خانه حریف با نتیجه 74 بر 39 صاحب برتری شدند تا در بازی برگشت به میزبانی سالن شهدای بهزیستی قم با آرامش و خیال راحت به میدان رفته و پیروزی خود را تکرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی ایثار شیمیدر قم به مرحله نهایی بسکتبال با ویلچر ایران

راهیابی ایثار شیمیدر قم به مرحله نهایی بسکتبال با ویلچر ایران