مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-22بين الملل

رسانه آمریکایی: پیشنهاد توافق موقت هسته ای روسیه به ایران


روسیه به ایران پیشنهاد کرده در ازای توقف غنی سازی 60 درصدی و صادرات ذخائر اورانیوم 60 درصد به روسیه، تهران به بخشی از میلیاردها دلار درآمد نفتی مسدود شده در حساب های بانکی خارجی دسترسی یابد.

- ان بی سی نیوز: روسیه به ایران پیشنهاد کرده در ازای توقف غنی سازی 60 درصدی و صادرات ذخائر اورانیوم 60 درصد به روسیه، تهران به بخشی از میلیاردها دلار درآمد نفتی مسدود شده در حساب های بانکی خارجی دسترسی یابد.

یک شبکه خبری آمریکایی در خبری اختصاصی مدعی شد روسیه به ایران پیشنهاد توافق موقت هسته ای ارایه کرده که ظاهرا با پذیرش تهران مواجه نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، شبکه خبری ان بی سی آمریکا در خبری اختصاصی به نقل از چند مقام مطلع آمریکایی مدعی شده، در جریان سفر اخیر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران به مسکو، روسیه با اطلاع آمریکا یک پیشنهاد توافق موقت هسته ای به ایران ارایه کرده است.

بر اساس این گزارش، پیشنهاد روسیه بر مبنای توقف غنی سازی 60 درصدی از سوی ایران در ازای رفع بخشی از تحریم های آمریکا و دسترسی ایران به برخی از منابع مسدود شده مالی این کشور در خارج است.

با وجود اطلاع آمریکا از مفاد این پیشنهاد روسیه، اما یک مقام ارشد دولت جو بایدن به شبکه ان بی سی گفته تدابیر موقتی موضوع بحث های جدی در مذاکرات وین نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه آمریکایی: پیشنهاد توافق موقت هسته ای روسیه به ایران

رسانه آمریکایی: پیشنهاد توافق موقت هسته ای روسیه به ایران