مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-22پزشكي

استان بوشهر در دیماه یک فوتی کرونایی داشته است


استاندار بوشهر تعداد فوتی های کرونایی استان در دیماه امسال را یک نفر عنوان کرد و گفت: اقدامات بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین عامل در کاهش فوتی های کرونایی در استان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان را ضروری دانست و ادامه داد: باید از پیشرفت این بیماری جلوگیری کنیم و مردم نقش مهم و اساسی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه مردم باید واکسیناسیون را جدی بگیرند و در سریع ترین زمیان اقدام کنند افزود: همه واکسن ها در استان موجود است و مردم نسبت به دوزهای دوم و سوم اقدام کنند تا شاهد کاهش بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا باشیم.

محمدی زاده تعداد فوتی های کرونایی استان بوشهر در دیماه امسال را یک نفر عنوان کرد و گفت: اقدامات بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین عامل در کاهش فوتی های کرونایی در استان بوده است.

وی رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک را عاملی مهم برای جلوگیری از انتقال بیماری دانست و بیان کرد: باید از برگزاری تجمعات پیشگیری شود تا شاهد گسترش بیماری نباشیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مراسم ختم اموات ممنوع شده و از همه افراد می خواهیم که از برگزاری این برنامه ها پرهیز کنند و دیگر برنامه ها نیز در فضای باز برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر 120 هزار نفر فاقد بیمه درمانی هستند، اظهار داشت: این موضوع باعث می شود تا هزینه های فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در دیماه یک فوتی کرونایی داشته است

استان بوشهر در دیماه یک فوتی کرونایی داشته است