مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 13:522022-01-22اقتصادي

یزد دیگر زندانی زن محکوم مالی ندارد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 156 زندانی مالی جرائم غیرعمد از زندان های یزد آزاد شدند، گفت: یزد دیگر زندانی زن محکوم مالی ندارد.

- اظهار داشت: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیرین و نیکوکاران استان از ابتدای سال جاری تاکنون 156 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

عظیمی افزود: بدهی این مددجویان 613 میلیارد ریال بود که 492 میلیارد ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و بقیه این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل 121 ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 156 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده 110 مددجو مربوط به محکومان مالی 19 مددجو محکوم نفقه، تعداد 14 مددجو محکوم پرداخت مهریه، 9 مددجو محکوم پرداخت به دیه حادثه کار، سه مددجو محکوم به پرداخت دیه تصادفات رانندگی و یک مددجو محکوم به پرداخت دیه غیر عمد بودند.

عظیمی ضمن تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی تعداد 37 مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد دیگر زندانی زن محکوم مالی ندارد

یزد دیگر زندانی زن محکوم مالی ندارد