مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-22سياسي

صندوق هنر باید از صندوق رسانه منفک شود


رییس بسیج رسانه کشور با بیان اینکه اگر برای رفع مشکلات خبرنگاران منتظر اصلاح قانون باشیم زمان را از دست داده ایم و باید خود قدم های رو به جلویی برداریم، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس بسیج رسانه کشور با بیان اینکه اگر برای رفع مشکلات خبرنگاران منتظر اصلاح قانون باشیم زمان را از دست داده ایم و باید خود قدم های رو به جلویی برداریم، گفت: یکی از اقداماتی که می تواند به حل مشکلات خبرنگاران کمک کند، تفکیک صندوق هنر از صندوق رسانه است.

عباس محمدیان، رییس بسیج رسانه کشور، امروز شنبه 2 بهمن ماه در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و خبرنگاران اظهار کرد: خراسان جنوبی مستحق عدالت اجتماعی است و اولین قرارگاه رسانه ای را نیز باید در خراسان جنوبی شکل دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: در خراسان جنوبی رسانه جایگاه واقعی خودش را پیدا نکرده است و فقیرترین استان از نظر رشد رسانه ها از بُعد کمی و کیفی است.

رییس بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه خراسان جنوبی رتبه 28 در بین استان ها از نظر رشد رسانه ها را دارا است، بیان کرد: این محرومیت از منظر رسانه ای باید نقطه بیدار شدن مدیران و دغدغه مندان فرهنگی استان باشد.

محمدیان گفت: این در حالی است که خراسان جنوبی دارای سابقه فرهنگی بالا و مَنش انقلابی و ولایی است و در شرایط جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق هنر باید از صندوق رسانه منفک شود

صندوق هنر باید از صندوق رسانه منفک شود